Financie

Problém s finančnou službou v banke alebo inej inštitúcii

Problém s finančnou službou

Do našich finančných poradní dostávame pravidelne dotazy, kde ľudia potrebujú riešiť nejaký problém, ktorý vznikol s finančnou službou. Poradne fungujú bezplatne a je možnosť využiť aj anonymný dotaz:

Dostávame pavidelne dotazy, kde ľudia potrebujú riešiť nejaký problém, ktorý vznikol. Často je to aj o rôznych reklamáciách a sťažnostiach na zavádzanie. Alebo ide o prosby o radu, lebo už v banke alebo poisťovni sa nedá dovolať pomoci. V určitom momente je to viac záležitosť právneho poradenstva, než finančnej konzultácie pri bežných životných situáciách. Niekedy sa človek dostane napr. do dlhovej špirály a nevie z toho von.

Ako riešiť problémy pri komunikácii vo finančnej inštitúcii, rôzne reklamácie či iné žiadosti, si môžete prečítať v našom článku. Článok obsahuje linky na zaujímavé informácie v tomto smere. Napr. ktoré poskytuje Národná banka Slovenska na svojom webe, ktorý je zameraný na Ochranu finančného spotrebiteľa.

Na webe Ochrana finančného spotrebiteľa nájdete mnoho informácií a možností, ktoré môžete využiť pri riešení Vášho problému. V krátkosti sme to zosumarizovali aj v našom článku, ktorý si môžete prečítať na blogu našej bezplatnej finančnej poradne Finporadna.sk: